دوشنبه, 13 دی 1395 ساعت 04:02
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

 مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات همواره سعی داشته است با بکارگیری ابزارهای نوین در راستای اجرای راهبردهای اتاق ایران، نقش محوری ایفا نموده و با ارائه ساز و کارهای اثربخش و برنامه ریزی شده تأثیر بسزایی در رسیدن این نهاد به اهدافش داشته باشد.این امور توانسته است با طراحی، ساخت، پیاده سازی و پشتیبانی سامانه های الکترونیکی پیشرفته و به about us
کارگیری آنها در فعالیت های بازرگانی، گامی موثر در ارائه خدمات به فعالان اقتصادی بردارد.هم اکنون 22 سامانه اطلاعاتی و ارتباطی در حال بهره برداری در اتاق ایران وجود دارد که تعدادی از این سامانه ها تحت وب و برخی دارای اپلیکیشن موبایل هستند و دامنه وسیعی از کاربران را پوشش می دهند.

از سال 1390 در راستای یکپارچه سازی و خدمت رسانی موثر به خانواده اتاق اعم از اتاق های شهرستان، واحدهای وابسته، اعضا و فعالان اقتصادی با نگاه ملی و ارتقاء جایگاه بخش خصوصی در توسعه پایدار اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار، خدمات ذیل از سوی واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد و ارائه گردید:

  • طراحی، راه اندازی و استقرار سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند به عنوان یک سامانه فراگیر، مطمئن و تسهیل گر با هدف مدیریت یکپارچه امور مرتبط با کارت های عضویت و بازرگانی.
  • طراحی، راه اندازی و استقرار سامانه یکپارچه گواهی مبدا برای مدیریت یکپارچه و قابل اطمینان امور گواهی مبدا و تسهیل و روان سازی فعالیت های مربوط.
  • تولید نرم افزار همراه معرفی اعضای اتاق (ویژه دستگاه های هوشمند) .
  • تولید سامانه های اطلاع رسانی (پورتال اتاق اکو، کارنه تیر، جامعه نیکوکاری ابرار، پورتال انگلیسی و عربی اتاق کرمانشاه و ...).
  • راه اندازی و استقرار مرکز داده (Data center).
  • راه اندازی و استقرار مرکز صدور کارت هوشمند.
  • پیاده سازی سامانه ایمیل سازمانی خانواده اتاق.
  • راه اندازی سامانه ثبت نام دامنه (DNS Service) و حدود 200 دامنه برای خانواده اتاق ایران.
  • آموزش و پشتیبانی بازرگانان و فعالان اقتصادی در راستای بکارگیری سامانه های اطلاعاتی.
  • نگهداری، بهبود و توسعه سامانه های اطلاعاتی و اطلاع رسانی .
  • آموزش و پشتیبانی کاربران اتاق ها در راستای بکارگیری سامانه های اطلاعاتی.
بازدید 2101 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 05 بهمن 1395 ساعت 13:24